“Implementarea taxei auto la masinile Euro 4 ar fi trebuit sa creeze o aglomeratie de cereri pana la finalul anului, insa nu s-a intamplat asa. Anul viitor cred ca masura va fecta in special segmentul masinilor populare, cele premium sunt exceptate intrucat majoritatea au motoare de peste 2.000 cc. Este o problema pentru toate marcile auto care comercializeaza masinile populare. Este posibil sa asistam la o deturnare a clientului de vehicule noi low-cost catre cele second-hand”, a precizat Milea, la inaugurarea complexului auto integrat din Colentina.

Persoanele care-si cumpara anul viitor masini cu Euro 4 sub 2.000 cmc vor trebui sa plateasca taxa auto la inmatricularea acestora, dupa ce autoritatile au decis sa nu mai prelungeasca derogarea de care acestia au beneficiat in 2009, au spus reprezentanti ai Ministerului Mediului.

"De la 1 ianuarie exceptiile nu vor mai fi prelungite. Astfel, pentru masini cu Euro 4 sub 2.000 cmc se va achita taxa auto", au precizat reprezentantii Ministerului.

Acestia au adaugat ca, din cauza crizei economice, s-a renuntat la introducerea din 2010 a impozitului anual pe emisiile de dioxid de carbon in locul taxei auto percepute la inmatricularea masinilor.

AutoItalia isi face complex auto integrat dupa o investitie de peste 5 mil. euro

AutoItalia isi face complex auto integrat dupa o investitie de...