Constructorul auto japonez Toyota a prezentat la Salonul Auto din India un concept low-cost numit Etios, model care va deveni concurent cu Logan pe pietele emergente.
Etios in versiunile de caroserie hatchback si sedan va intra in fabricatie in India anul acesta. Estimarile pentru pret sunt de circa 6.900 euro.

Modelul va ajuta Toyota sa creasca pe piata auto indiana, unde va intra in concurenta cu Renault Logan, potrivit carmagazine.co.uk.

Toyota Etios va intra in fabricatie spre sfarsitul anului cu motorizarile de pe modelul Yaris, 1,3 litri benzina 101 CP si 1,4 litri diesel 90 CP, precum si un motor nou de 1,2 litri benzina. Primele piete unde va fi prezent Etios sunt India si China.

Toyota se asteapta la vanzari anuale de 70.000 de unitati Etios in India.




Toyota Kirloskar Motor Private Ltd va produce Etios in India. Japonezii vor construi o a doua fabrica in India special pentru modelul Etios.

“India va juca un rol esential in planurile companiei Toyota de extindere la nivel mondial si a venit timpul pentru a accelera cresterea noastra aici," a spus Kazuo Okamoto, vicepresedinte Toyota, potrivit Car Advice.

Pentru dezvoltarea modelului Etios, cu nume de cod EFC, au lucrat timp de 4 ani 2.000 de ingineri din India si Japonia.

"Odata cu introducerea Etios, speram sa atingem o cota de piata importanta in India, in cel mai scurt timp posibil", a spus Sandeep Singh, reprezentant al Toyota Kirloskar Motor.

Etios este un model mai robust pentru pietele emergente, inclusiv Rusia si America de Sud.

Vanzarile de masini in India ar putea creste anul acesta cu 16%, la 1,4 milioane de vehicule.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri