Renault "va mentine personalul si productia" la uzina de la Flins, unde va continua sa produca si vehicule cu combustie clasica, pe langa dezvoltarea productiei de vehicule electrice, potrivit NewsIn.
Intr-un comunicat publicat de presedintia franceza dupa intalnire se spune, de asemenea, ca Renault "va continua la Flins productia modelelor actuale ale gamei Clio si va realiza si o parte a productiei de Clio IV".
Les Echos puncteaza, insa, ca Nicolas Sarkozy si-a atins doar partial obiectivul, in conditiile in care dorea sa obtina si garantii de la Renault ca va produce Clio IV si in Franta. La finalul intalnirii de sambata seara, Ghosn a plecat de la sediul presedintiei franceze fara a face vreo declaratie.
Renault intentiona sa produca Clio IV la uzina pe care o detine la Bursa, in Turcia si sa fabrice la uzina din Flins (regiunea pariziana) noul model electric Zoe, care va intra in productie din septembrie 2011.
Insa guvernul francez a avertizat ca nu va accepta ca noul model Clio sa fie produs doar in Turcia, tinand cont ca actuala gama Clio este produsa, in afara de Bursa, si la alte uzine ale grupului, mai ales la cea din Flins.
Renault a calculat, insa, ca la uzina din Turcia costurile de productie sunt mai mici cu 10% comparativ cu cele ale fabricii de la Flins.
Vor trece 7 ani pana vanzarile auto vor ajunge din nou la nivelul din 2007
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: