Compania a fost afectata in mod direct de scaderea economica din Spania, tara care asigura 34% din veniturile sale.

Fabrica a livrat cu 8,5% mai putine masini decat in anul precedent (337,000 unitati) dar vanzarile au crescut in Marea Britanie, Franta si Germania.

In 2009, compania a lansat Exeo si Exeo ST si a extins gama Ecomotive cu Altea si Altea XL.

Gama Ibiza s-a completat cu versiunile sportive FR, Cupra si Bocanegra; Leon FR, Cupra si Cupra R s-au reinnoit si mai multe modele au fost dotate cu variante noi de motorizari.

In 2010, familia Seat continua sa creasca, cu doua lansari importante pe langa noile motorizari - aparitia noului Ibiza ST, care se va lansa pe piata la inceputul verii si noua Alhambra, disponibila din toamna.

Seat a reusit sa genereze resurse prin activitatea sa principala de productie si de vanzare a masinilor, dupa cum arata si rezultatele EBITDA (castigul inainte de dobanzi, taxe, depreciere si amortizare ) de 16 milioane euro.

Profitul operational a fost -391 milioane euro (-141 milioane euro in 2008), conform Spanish Accounting Plan.