In baza acestei intelegeri Mazda intentioneaza sa combine sistemul hibrid cu motoarele de generatie viitoare SKY, aflate in curs de dezvoltare, si sa produca in Japonia un vehicul hibrid.

Obiectivul Mazda este sa inceapa pana in 2013 comercializarea unui automobil hibrid pe piata nipona.

Pozitionand preocuparea pentru problemele de mediu ca o prioritate a managementului, TMC a inceput in 1997 comercializarea modelului Prius, primul automobil hibrid din lume cu productie de masa. Din acel moment peste 2,3 milioane de automobile hibrid TMC au fost livrate clientilor din peste 70 de tari si regiuni.

TMC recunoaste importanta protejarii mediul inconjurator prin sustinerea popularizarii tehnologiilor de mediu, ce sunt reprezentate de sistemele sale hibrid. Prin urmare, TMC a anuntat ca va lua in considerare si cererile altor compani de a furniza tehnologie hibrid.

Avand la baza viziunea pe termen lung pentru dezvoltare tehnologica, Sustainable Zoom-Zoom, obiectivul Mazda este de a scadea pana in 2015 consumul mediu de combustibil al autovehiculelor cu 30% fata de nivelul din 2008.

Mazda implementeaza strategia de productie pe segmente – Building Block Strategy. Prin aceasta strategie, Mazda va imbunatati si mai mult elemente de baza ale vehiculelor sale – inclusiv motoarele, transmisiile si reducerea greutatii – iar apoi, progresiv, sa adauge componente electrice precum sistemul start-stop, franarea regenerativa si sisteme hibride.