Mazda extinde din aprilie garantia pentru orice model nou sau aflat in perioada de garantie.
Posesorii pot opta contra cost pentru extinderea garantiei de trei ani cu o perioada suplimentara de doi ani. Totodata, pana la 30 iunie, celor care vor achizitiona cel mai vandut model al constructorului – Mazda3, compania le ofera gratuit prelungirea garantiei la 5 ani, in limita a 150.000 de km.

„Garantia extinsa la 5 ani reprezinta o reconfirmare a fiabilitatii Mazda. Estimam ca peste 30% dintre cei care isi vor cumpara un model nou Mazda vor opta pentru postgarantie. In plus ne asteptam ca si aproximativ un sfert din posesorii actuali de Mazda sa achizitioneze noul serviciu”, a declarat Dragos Grapinoiu, marketing manager Mazda.

Garantia extinsa Mazda acopera o gama larga de componente cum sunt: motorul, cutia de viteze manuala/automata, sistemul de directie, instalatia de climatizare, sistemul de franare, sistemul electric, sistemul de racire sau sistemul de evacuare si acopera integral costurile pentru manopera aferenta.

In Romania, garantia extinsa este asigurata direct la toti partenerii Mazda.

In cazul in care posesorul vehiculului Mazda se afla in afara tarii si distanta dintre locul in care s-a produs defectiunea si service-ul autorizat Mazda preferat de client, este mare, acesta poate apela non-stop numarul special oferit de CarGarantie, urmand ca reparatiile sa se efectueze in orice atelier partener Mazda din Romania sau din Europa.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri