Prototipul prezinta particularitatile clasice ale tuturor versiunilor BMW coupé: ampatamentul lung, capota pronuntata cu linii accentuate spre inainte, acoperisul mutat spre in spate, silueta supla, linia acoperisului in stil coupé si consolele fata scurte reflecta potentialul dinamic al automobilului.

Designul caroseriei la BMW Concept Gran Coupé exprima caracterul sportiv. Elementul definitoriu din proportiile noului model este lungimea de aproape cinci metrii. Inaltimea redusa a modelului, eficienta aerodinamica remarcabila si centrul de greutate jos reflecta un comportament agil.

Silueta plata si sportiva da impresia unei caroserii impresionant de inalta, desi masoara numai 1,40 metri. Aceasta face ca inaltimea BMW Concept Gran Coupé sa fie cu pana la 100 milimetri mai mica decat BMW Seria 5 sau BMW Seria 7 Sedan. Linia acoperisului se ascute lin in partea din spate, astfel ca prelungeste proportiile automobilului. “Nasul” alungit in fata, ca de rechin, apare ca o prelungire a capotei motorului si creeaza proportiile caracteristice pentru BMW, dand impresia unei “aplecari” inspre inainte. De asemenea, intensitatea liniilor laterale este accentuata printr-o o evitare intentionata a liniei tipice a pragurilor.

O alta nota de design specifica pentru BMW, "bucla Hofmeister" a montantului C, are o forma deosebit de frapanta, ceea ce accentueaza suplimentar caracterul elegant al automobilului. Usile fara rama ofera prototipului BMW Concept Gran Coupé un caracter modern, din moment ce suprafata geamurilor pare sa se contopeasca fara a fi intrerupta de montanti.

Stopurile de forma literei L prezinta o curbura usoara, foarte subtila, si intregul design al liniilor si suprafetelor evidentiaza eleganta aparitie generala a automobilului. Pasajele rotilor, evazate puternic deasupra puntii spate, evidentiaza caracterul deosebit de sportiv al prototipului BMW Concept Gran Coupé.