Distribuitorii de piese de schimb pentru masini au observat ca din cauza crizei romanii au facut revizia mai rar si au cautat piese mai ieftine.

Dealerii de masini sun nevoiti sa investeasca in service-uri pentru a face fata crizei, intrucat vanzarile de autoturisme merg prost.

"Se simte criza peste tot, insa mai putin la distributia de piese in comparatie cu dealerii de masini a caror activitate se baza mai mult pe vanzarea de masini decat pe post-vanzare. Este si o parte buna, va creste calitatea serviciilor in service-uri, iar programarile vor fi mai rapide", a declarat Tudor.

Citeste si:

ADPAR are 20 de companii distribuitoare de piese, cele mai mari fiind Autonet Import, Ad Auto Total si Augsburg International Impex cu o cifra de afaceri cumulata de peste 200 de milioane de euro.

Potrivit sefului ADPAR, "o masina este produsa in proportie de pana la 40% de constructorul auto, iar restul de piese sunt de la producatori specializati".

ADPAR si-a inceput activitatea la 1 iulie si isi propunere sa sprijine activitatea jucatorilor din industrie, prin creearea unei liste a clientilor rau platnici, respingerea abuzurilor de monopolizare a pietei pieselor auto, etc.