Pornind de la ideea ca schimbarile dintr-o organizatie ii fac pe angajati mai stresati, mai anxiosi si mai neincrezatori. Asa ca liderii au misiunea de a mentine echilibrul si de a transforma fiecare actiune menita sa dezvolte oamenii intr-o chestiune de vocatie, potrivit Revista CARIERE.
„Schimbarea este permanenta. Schimbarea este noul mod de viata. Daca exista ceva constant pe lumea asta, atunci aceasta este schimbarea.” Si multe alte astfel de afirmatii, cu care ne-am obisnuit, pe care le consideram truisme si, evident, pe care avem tendinta de a nu le mai lua in seama sau la care dam intelept din cap si ne spunem in sinea noastra ca stim noi mai bine.
Citeste articolul integral pe Revista CARIERE
Jobul tau are mai multe sanse sa fie vazut de oamenii potriviti pentru tine, daca il promovezi la noi. Posteaza aici.
Sursa foto: Revista CARIERE
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: