Mona-Lisa Caravaniez (foto) si-a inceput activitatea in advertising in 1996 la Saatchi&Saatchi, fiind pe rand Account Executive si apoi Account Supervisor.

Timp de un an (2000-2001) lucreaza pentru D’arcy pe pozitia de Account Director, conducand o echipa extinsa, cu care lucreaza pentru clienti precum Efes, Allied Domeq, Intact sau Procter&Gamble (BAM si Always, dezvoltand pentru prima oara creatie locala pe aceste branduri).

In 2001 revine la Saatchi&Saatchi ca Account Director pentru clientul Procter&Gamble, ulterior coordonand activitatea regionala a acestuia in zona Balcani pina la sfirsitul anului 2003.

Despre perioada petrecuta la Saatchi & Saatchi inainte de 2003, Mona-Lisa declara: “P&G si URSUS au fost doua “pietre de temelie” pentru cariera mea, de la ei am avut sansa sa invat ce inseamna un brand puternic si cum se construieste pe termen lung. Am invatat foarte multe lucruri pe langa advertising propriu-zis: strategie de marketing de la zero pana la full campaign on-air, cum se construieste si se conduce o echipa care integreaza diverse specializari, ce inseamna leadership si cum se traduce in munca de zi cu zi”.

Citeste si:

In perioada 2004-2008 este Account Director si New Business Director (2004-2006) al agentiei Young&Rubicam, unde se ocupa de conturi precum Danone (10-15 branduri din aceeasi categorie, dar pe segmente specifice) si contribuie la procesul de rebranding al Erste Bank.

Din actuala pozitie la Saatchi&Saatchi, Mona-Lisa va coordona activitatea intregului department de Client Service concentrandu-se si pe initiativele de new business ale agentiei. “M-am intors la Saatchi pentru ca in adincul sufletului meu am ramas atasata de acest brand. Aici am facut cunostinta cu lumea publicitatii. Conceptul de lovemark e “ trademark” Saatchi si se pare ca are o acoperire foarte concreta in realitate: iata ca Saatchi este un lovemark pentru mine. M-am intors si pentru ca acum cred ca pot sa aduc o contributie de valoare la evolutia companiei, prin managementul departamentului de Client Service. Un factor important care a contribuit la decizia de a ma alatura din nou echipei este ca impartasesc viziunea pe care ceilalti membri ai managementului o au asupra companiei si evolutiei ei viitoare in conditiile actuale din piata. Piata de comunicare este intr-o continua miscare, mediul de afaceri se schimba , adaptarea si asimilarea unor modele noi de business fiind foarte importanta.” declara Mona-Lisa Caravaniez.

Saatchi&Saatchi este unul dintre cele mai mari grupuri de companii din piata de publicitate din Romania, oferind servicii specializate complete prin departamentele si companiile componente. Printre cei mai importanti clienti Saatchi&Saatchi se numara: Toyota Romania, P&G (Ariel, Blend-a-Med, Head&Shoulders, Pampers), Bunge Romania, Raiffeisen Bank, Intersnack (ChioChips), AIG (Fond de Pensii), PSI (Love Plus), United Way Romania, Special Olympics Romania.