In varsta de 37 ani, Zdenek Kustka (foto) are o experienta vasta in domeniul retailului electronic la nivel international, ocupand functii in departamentele de Sales si Category Management, precum si in cel financiar in cadrul Electro World din Cehia, iar apoi la nivel international.

“Zdenek va juca un rol foarte important pentru dezvoltarea viitoare a operatiunilor de retail ale Grupului Flamingo International si sunt convins ca este persoana potrivita pentru a prelua aceasta responsabilitate. Zdenek are o experienta vasta in domeniul vanzarilor in cadrul unora dintre cei mai importanti retaileri de produse electronice, electrocasnice si IT&C in diferite state din Europa. Zdenek va fi un membru foarte valoros al echipei de management a Grupului Flamingo International, si sunt sigur ca va coordona cu succes activitatile de vanzari ale companiei”, declara Jiri Rizek, CEO al Grupului Flamingo International.

“Am avut ocazia sa cunosc numeroase piete de retail electronic, electrocasnic si IT&C de-a lungul carierei mele, fiecare avand specificul si cerintele proprii, iar din pozitia de Sales Director in cadrul Flamingo International imi voi continua experienta pe plan international. Sunt foarte incantat sa accept aceasta noua provocare in Romania si sunt convins ca echipa pe care o voi coordona la Flamingo International va obtine rezultate foarte bune”, declara Zdenek Kustka, noul Sales Director al Flamingo International.

Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment unul dintre liderii de pe piata adresata.

Citeste si:

Strategia Grupului Flamingo consta in consolidarea pozitiei detinute pe piata locala, prin extinderea retelei de magazine Flanco World in toate regiunile tarii si prin continua imbunatatire a performatelor magazinelor traditionale Flanco si Flamingo Computers. In prezent, exista 21 locatii Flanco World in cele mai importante regiuni de retail ale tarii.

Reteaua Flanco World presupune magazine cu suprafete de vanzare mari (1.000 m² – 3.000 m²), care ofera clientilor o experienta de cumparare unica, prin varietatea produselor disponibile, precum si printr-o gama larga de servicii pre si post vanzare oferite.

Din anul 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti.