In timp ce remunerarea ramane cel mai important factor pentru care angajatii accepta un loc de munca, reputatia pe care o are organizatia este al doilea factor luat in considerare, subliniind astfel importanta mentinerii unei imagine publice pozitive atunci cand se cauta angajati talentati.

Reputatia unei organizatii tine de o varietate de caracterisitci, incluzand si implicarea acesteia atat in activitati de responsabilitate sociala cat si de calitatea produselor sale sau profitabilitate.

Managerii seniori si cei din vanzari pun accent foart mult pe reputatia dobandita de companie atunci cand analizeaza o oferta pentru un nou loc de munca, arata studiul.

Reputatia este de asemenea, la fel de importanta si in tari ca India, Italia, Rusia sau Brazilia atunci cand trebuie luata o decizie cu privire la gasirea unui nou loc de munca.

Citeste si:

Ca si pana in prezent, brandul companiei angajatorului, cat si protectia acestuia, reprezinta pentru angajati si manageri un element de care se simt mandri.

Un studiu realizat in luna mai, in randul a 5.000 de directori de resurse umane si finante din 17 tari de compania de recrutare Robert Half, a aratat ca doua treimi dintre cei chestionati nu au o strategie formala de brand a anagajatorului si nici nu intentioneaza sa dezvolte una.

Corelarea dintre reputatia organizatiei si eforturile de recrutare cu succes tin intr-o mare masura de brandul companiei angajatoare. Nu este vorba de ofertele de locuri de munca individuale, studiul scoate in evidenta importanta prezentarii si mentinerii unei imagini pozitive a companiei, trimitand astfel un mesaj catre potentialii candidati. Investitia in valorile organizationale, fie ca este vorba de profitabilitate sau longevitate, au un impact pozitiv in atragerea si retentia angajatilor”, explica Jack Wiley, director executiv al Institutului de Cercetare Kenexa.