Cand compania Invesco a decis cresterea bugetului de training pentru angajatii din departamentul de vanzari, au ales colaborarea cu compania de training 7city Learning.Companiile de training rivale sustin ca si business-urile lor au crescut in ultimele trei luni mai mult comparativ cu aceeasi perioada a anului 2009, pe fondul revenirii nivelului de recrutare in institutiile financiar-bancare.

Actuala cerere pentru cursuri de instruire este invers proportionala cu realitatea de business a ultimilor doi ani, cand companiile reduceau drastic sau chiar desfiintau bugetele pentru training.

Potrivit celor mai recente date ale Societatii Americane de Dezvoltare si Training (American Society for Training and Development) angajatorii au redus cheltuielile cu trainingul cu 3,8% intre anii 2007 si 2008.

Directorii executivi ai companiei Training the Street, ai carei clienti includ UBS si Credit Suisse Group, se asteapta la majorari si mai pronuntate ale bugetelor de training in a doua parte a anului 2010. Trainerii sustin ca cea mai mare cerere a fost inregistrata pentru trainingurile de doua saptamani, destinate proaspetilor absolventi ai scolilor de business.

In general, aceste cursuri combina studii de caz, exercitii si informatii de profunzime livrte de fosti bancheri pe Wall Street si profesori ai scolilor de business. Compania de training 7city ofera cursuri – simulari ale tranzactionarilor pe bursa. De asemenea, participantii la cursuri primesc telefoane de la presupusi clienti cu care trebuie sa negocieze preturi sau tranzactii sau sarcini de serviciu de la seniorii din companie.

Companiile furnizoare de training pentru corporatii cauta noi modalitati de a-si creste profitul prin oferirea unei palete de cursuri cat mai specializate si mai adaptate nevoilor clientilor. Cele mai multe cereri se inregistreaza pentru programele de training personalizate, desfasurate in cinci zile, la un pret de 24.000 de dolari pe zi pentru intreaga clasa de cursanti.