Producatorul de spuma poliuretanica Den Braven Romania a inregistrat primele trei luni ale anului vanzari totale de 8,1 milioane de euro, in crestere cu 25% fata de nivelul de 6,5 milioane de euro din primul trimestru al lui 2010, pe fondul majorarii exporturilor.
Vanzarile companiei pe piata locala in intervalul ianuarie-martie 2011 s-au majorat cu 3%, la trei milioane de euro, cea mai mare parte a volumelor fiind comercializate prin intermediul marilor retele de magazine specializate in distributia materialelor de constructii.

"Majorarea cotelor de piata a fost posibila datorita ofertelor noastre la preturi de producator", spune Adrian State (foto), directorul general al Den Braven Romania.

In primele trei luni ale anului, valoarea exporturilor companiei a atins un nivel de 4,8 milioane de euro, cu 46% mai mare decat cel inregistrat in perioada similara a anului 2010. In acelasi interval, vanzarile in Republica Moldova s-au majorat cu 5%, la aproximativ 350.000 de euro.

Producatorul de spuma poliuretanica a realizat o cifra de afaceri de 39,5 milioane de euro anul trecut, in crestere cu 28% fata de rezultatul din 2008.

Olandezii au investit de la intrarea pe piata locala, in 1997, circa 20 de milioane de euro, 50% din bani fiind alocati pentru constructia unei fabrici de spume poliuretanice la Buftea.

Grupul Den Braven, infiintat in anul 1974, in Olanda, detine zece unitati de productie la nivel mondial si deruleaza activitati in 24 de tari, fiind specializat in productia si distributia izolantilor profesionali pentru constructii, industria geamului termoizolant si auto, precum si pentru utilizatori casnici.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri