Pentru prima jumatate a anului trecut, MOL a anuntat o cota de piata de 11% in Romania.

Volumul vanzarilor prin intermediul cardurilor de flota au avansat cu 2% in Romania, iar veniturile magazinelor din benzinariile MOL de pe piata locala au urcat cu 10,2%, calculate in lei, ca urmare a promovarii intense, se arata in raportul grupului, informeaza Mediafax.

La sfarsitul lunii iunie, MOL opera in Romania 127 de benzinarii, la fel ca in martie, dar cu una mai mult decat in decembrie. Pentru a doua jumatate a anului, MOL vizeaza continuarea dezvoltarii retelei de distributie din Romania.

Investitiile in reteaua de distributie din Romania au totalizat 1,1 miliarde forinti (5,9 milioane de dolari) in prima jumatate a anului.

Citeste si:

In ianuarie-iunie, pe piata combustibililor din Romania vanzarile de benzina au scazut cu 9,8%, iar cele de motorina au urcat cu 1,1%, se arata in raport.

La nivel de grup, veniturile nete din vanzari au crescut cu 37%, de la 9,4 miliarde de dolari la 12,9 miliarde de dolari. MOL a raportat un profit net de 763 milioane de dolari in primul semestru, fata de pierderi de 118 milioane de dolari in prima jumatate a anului trecut.

Principalele companii care distribuie carburanti pe piata romaneasca sunt OMV Petrom (din grupul austriac OMV), Rompetrol (controlata de KazMunaiGaz, din Kazahstan), Lukoil Romania (subsidiara a grupului rus Lukoil) si MOL.