Aceasta decizie face parte din strategia de dezvoltare a Grupului MOL in Romania.
       
Tranzactia se refera la vanzarea de catre Grupul MOL a diviziei de aviatie achizitionata in 2004 ca parte a preluarii Shell, cat si cumpararea a 11 benzinarii Petrom si OMV si vanzarea a 30 de benzinarii MOL.
       
"Obiectivul acestei tranzactii este de a asigura cresterea continua a cotei de piata pe care MOL o are in Romania", a declarat Slavomir Jankovic, director de retail MOL Group. "Dorim sa ne concentram pe retail - cea mai importanta parte a afacerii din Romania, sa devenim tot mai eficienti si sa continuam sa ne dezvoltam reteaua de benzinarii in toata tara. Rolul tranzactiei este de a asigura toate aceste lucruri, de aceea am cumparat benzinarii in orase in care nu eram deloc reprezentati", a mai spus Slavomir Jankovic.

Obiectivul stabilit: 6 statii noi pana la finalul lui 2006
       
Prezenti pe piata din Romania inca din 1995, MOL Romania ofera produse si servicii de calitate in toata tara prin cele peste 110 benzinarii pe care le detine, fiind unul din liderii de pe piata carburantilor. Ca parte a strategiei de dezvoltare, in perioada 2003-2004 MOL a achizitionat 81 de benzinarii Shell, precum si divizia sa de aviatie. in urma integrarii complete a fostei retele Shell din Romania in Grupul MOL si datorita proceselor de imbunatatire a eficientei aflate in derulare, tranzactia va permite MOL Romania sa se concentreze pe cel mai important aspect al afacerii sale si sa maximizeze eficienta operatiunilor de retail.
       
"Suntem foarte interesati de piata din Romania si, pe langa aceasta tranzactie, intentionam sa deschidem inca 6 statii noi pana la finalul anului", a declarat Slavomir Jankovic. "MOL Romania va continua sa isi promoveze imaginea de companie de top, avand produse premium (EVO) si un program de fidelizare unic pe piata carburantilor - MultiBonus", a subliniat directorul de reatail MOL Group.
       
MOL activeaza in Romania din 1995 si a investit pana in acest moment aproximativ 150 de milioane de euro in reteaua sa de benzinarii, care numara peste 110 statii proprii in intreaga tara. MOL Romania Petroleum Products este una dintre cele mai importante filiale ale Grupului MOL, principala companie integrata de petrol si gaze din Europa centrala si rasariteana si cea mai mare companie din Ungaria in ceea ce priveste veniturile obtinute din vanzari. impreuna cu Slovnaft a.s., partenerul sau din Slovacia, si INA, partenerul din Croatia, Grupul detine peste 1200 de benzinarii in unsprezece tari din regiune.
       
Principalele activitati ale Grupului includ: exploatarea si rafinarea petrolului, a gazelor naturale si a produselor pe baza de gaze; rafinarea, transportul, depozitarea si distributia produselor petroliere brute, atat pentru pietele de retail, cat si pentru cele en-gros; importul, distributia, depozitarea si vanzarea en-gros a gazelor naturale si a altor produse din gaze; productia si vanzarea de olefine si poliolefine.