Curierii nu-si vad capul de treaba in aceste zile, ca urmare a reducerilor de Black Friday si a exploziei de comenzi online. Cand iti vei primi coletele?
Curierii se asteapta sa livreze si 10.000 de colete in plus pe zi in aceasta perioada ca urmare a comenzilor efectuate in Vinerea Neagra.

“De cand am ajuns la birou vorbim doar de Black Friday”, a spus pentru wall-street.ro Felix Patrascanu, seful Fan Courier.

Fan Courier se astepta la o crestere a livrarilor de cel putin 20-30% in urmatoarele zile, ca urmare a Black Friday. Astfel, daca intr-o zi obisnuita compania livreaza circa 60.000 de colete, in zilele urmatoare se asteapta sa livreze 70.000-80.000 de colete pe zi.

Cresterea volumului va determina compania sa lucreze la capacitate maxima, asa ca si numarul de camioane de pe trasee va creste cu 10-15%.

“Vom incepe livrarile chiar din seara aceasta, dar vom lucra cu program normal si in weekend, cand in mod normal lucram doar cateva ore sambata”, a mai spus Patrascanu.

Si compania DPD a inceput astazi sa ridice coletele de Black Friday.

DPD Romania se asteapta sa livreze in perioada 23 noiembrie - 2 decembrie, cu 50% mai multe colete fata de volumul mediu zilnic obisnuit, ca urmare a Black Friday, de la o medie zilnica de 15.000 colete, la circa 23.000.

Livrarile generate cu ocazia Black Friday vor fi operate fara intermitente si la capacitate maxima in intervalul 24 noiembrie – 2 decembrie, inclusiv pe 30 noiembrie, sarbatoare legala, si in weekend.

Anul acesta a fost o efervescenta mult mai mare cu ocazia Black Friday, fata de anul trecut. In cazul eMag, cel mai mare retailer online IT&C , traficul de vizitatori si numarul comenzilor s-au dublat in primele ore ale acestei zile, fata de promotia de anul trecut.

Sursa foto:David Castillo Dominici, FreeDigitalPhotos.net.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri