In baza organica, excluzand impactul variatiei preturilor la carburanti si efectele de calendar, veniturile au urcat cu 3,7%, precizeaza compania intr-un raport publicat joi. Carrefour noteaza ca vanzarile din Europa au crescut, in baza organica, cu evolutii pozitive atat pe piata franceza, cat si in Spania, Belgia si Romania.

Pe pietele emergente, veniturile au inregistrat de asemenea crestere, in baza organica, datorita performantelor bune ale operatiunilor din Argentina si Brazilia si extinderii operatiunilor din China. Pe de alta parte, grupul a inregistrat o scadere de 5,6% pe piata italiana in baza organica.

Veniturile Carrefour din primul trimestru sunt in linie cu estimarile analistilor contactati de Bloomberg, grupul continuand programul de revigorare a afacerilor din Europa. Compania analizeaza vanzarea unei participatii la divizia din Brazilia anul viitor si se concentreaza, in Europa, pe o strategie de preturi reduse si servicii mai bune pentru clienti in incercarea de a consolida revenirea afacerilor din Franta si de a accelera vanzarile pe celelalte piete, scrie Mediafax.

Carrefour: comanda medie in online, de 4 ori mai mare decat in offline

Carrefour: comanda medie in online, de 4 ori mai mare decat in offline

Actiunile grupului nu au inregistrat o variatie semnificativa de la inceputul acestui an. Carrefour are o capitalizare de piata de circa 21 miliarde euro. Carrefour Romania detine o retea de 166 magazine dintre care 25 hipermarket-uri Carrefour, 79 supermarket-uri Market, 61 magazine de proximitate Express si un magazin online. Vanzarile companiei au revenit anul trecut la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro, inregistrand o crestere cu 2% fata de 2012.

Sursa foto: Carrefour/Shutterstock.com