“Am inceput in urma cu trei ani sa semnam contracte cu sali de sport si sa le unim intr-o retea care sa fie accesata de catre angajatii companiilor cu care aveam un contract. Primii pasi au fost timizi, intrucat exista o reticenta atat din partea salilor, cat si a angajatorilor. In momentul de fata numaram circa 200 de parteneri – sali de sport, de dans si alte discipline – iar planul nostru este sa dezvoltam un concept integrat”, a declarat Andrei Cretu (foto dreapta sus), unul dintre proprietarii BenefitSeven, compania sub care opereaza pe piata cardul de fitness 7Card.

Ca parte a acestui lucru, proprietarii 7Card vizeaza o acoperire nationala cat mai mare, in orase cheie in care se afla cat mai multe companii cu un numar ridicat de angajati.

“Am inceput acum un an jumate extinderea in provincie, cu Brasovul. In orasul de sub Tampa s-a trasat business plan-ul 7Card in urma cu 4 ani. A urmat apoi o expansiune fireasca spre vestul tarii – in Cluj si Timisoara, pentru ca Ploiesti si Iasi sa fie ultimele doua orase in care am incheiat contracte. Ca parte a dezvoltarii si strategiei nostre, incercam sa avem contracte cu minimum 12 sali in orasele pe care le vizam. Noi exact pe asta mizam: Pe diversitate si varietate", a mai precizat Andrei Cretu.

Intrebat de wall-street.ro care este planul de dezvoltare pe piata in urmatoarea perioada, fostul consultant fiscal a precizat ca sunt negocieri pentru extinderea in Constanta si in Sibiu, dar sunt si alte orase mari care ar putea beneficia de facilitatile 7Card.

“Avem pe lista extinderea in Constanta si Sibiu, care se va intampla chiar in perioada urmatoare. Pe lista noastra se mai afla orase precum Craiova, Oradea sau Pitesti. Acoperirea nationala ar urma sa cuprinda cel mult 10-12 orase, nu avem de ce sa tintim mai mult. Sunt orase in care nu sunt companii cu foarte multi angajati. (…) Marele efort, insa, nu va veni doar din extinderea teritoriala, ci se va concentra mai ales pe partea comerciala, in incercarea de a convinge companiile sa adopte un astfel de beneficiu”, a completat Cretu.

Citeste si:

Vor peste 10.000 de abonati pana la finalul anului

Tot ca parte a strategiei de dezvoltare la nivel national, dar si de extindere a numarului de parteneriate, proprietarii 7Card mizeaza pe o dublare a numarului de abonati in acest an, de la circa 5.000 la inceputul anului pana la peste 10.000 la final de 2015.

“Avem contracte in prezent cu circa 300 de companii, jumatate dintre acestea fiind mari angajatori din Romania.Tinta noastra este sa ajungem la 10.000 de abonati, iar in prezent suntem undeva la circa 8.000 de abonati. Cei mai deschisi la beneficii sunt companiile din IT. Este o zona cu o competitivitate crescuta pe piata muncii, iar un astfel de oferta la angajare constitutie un avantaj atat pentru angajator cat mai ales pentru angajat. Principalele sectoare din care provin abonatii nostri sunt din IT, consultanta, dar si sectoare in care poate ca nu ne-am asteptat. (…) In Brasov, de exemplu, avem discutii cu companii din productie, care incurajeaza activitatea fizica”, a mai spus Andrei Cretu.

Potrivit cofondatorului Benefit Seven, daca la inceputurile cardului 7Card doar 10% din angajatori acopereau cheltuielile pentru sport, Cretu se asteapta ca ponderea sa creasca la 50% pana la finalul anului.

Romanii au descoperit apetitul pentru sport

In opinia lui Andrei Cretu, mentalitatea romanilor s-a schimbat puternic in ultimii 4-5 ani in ceea ce priveste sportul, devenind mult mai constienti de avantajele pe care exercitiul fizic il ofera.

“S-a schimbat foarte mult. Daca mergeai in parc diminetile acum 4-5 ani, nu era nimeni care sa alerge. Acum, din ce in ce mai mult s-a schimbat. De la un an la altul, numarul celor care fac sport a crescut exponential”.

Totodata, Cretu a mai subliniat faptul ca implicarea companiei reprezinta principalul factor care conduce la sport in cadrul angajatilor. Pana la 20-25% dintre angajatii care fac sport merg la sala in cea mai mare parte datorita comunicarii organizationale. Daca, insa, compania se implica si in plata, ponderea celor care acceseaza serviciile de sport depaseste 50%, chiar 60% in unele cazuri.