Retailerul Profi a planificat pentru 2016 investitii de 50 milioane euro, cea mai mare parte a sumei urmand sa fie alocata pentru extinderea retelei, care ar trebui sa ajunga anul viitor la 500 de magazine.

Profi are in prezent o retea locala de 367 de magazine, cel mai nou fiind deschis joi. "Vrem ca anul viitor sa ajungem la 500 de magazine. (...) Unele vor fi construite de la zero, sau vor fi amenajate magazine de tip Lego, proiectul nostru din Timisoara, iar in alte situatii vor fi de exemplu amenajate la partere de blocuri, deci toate tipurile. Investitia intr-un magazin poate fi de 200.000 - 400.000 euro, in functie de starea imobilului", a declarat director general al companiei Profi Rom Food, Daniel Cirstea, scrie Mediafax.

Investitii vor fi facute si in remodernizarea magazinelor existente. In ceea ce priveste localitatile in care vor fi deschise magazine, Cirstea spune ca "peste tot in Romania", intrucat "capacitatile logistice permit (companiei, n.r.) sa se intinda oriunde".

Seful Profi Rom Food a precizat ca in februarie va dubla capacitatea logistica a companiei. Acesta estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de peste 550 milioane euro, in crestere cu 40% fata de anul trecut.

La finele anului 2014, Profi era al 15-lea mare angajator din Romania si totodata cel mai mare angajator din vestul tarii. In prezent, reteaua se apropie de cifra de 8.000 de angajati, urcand si in topul angajatorilor. Retailerul este detinut de fondul de investitii Enterprise Investors.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri