Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB) va lansa in 2 aprilie varianta de mobil a website-ului propriu. Cetatenii vor avea astfel acces la orarul de plecare a vehiculelor de la capetele de linie si la orarul de trecere a vehiculelor prin fiecare statie, adaptat la „conditiile financiare actuale”.

Orarul va putea fi consultat la adresa http://ratb.ro/v_trasee.php de pe orice echipament mobil (laptop, tableta sau smartphone).

„Este o facilitate oferita celor care depind foarte mult de timpul petrecut in statie si in mijloacele de transport in comun. Vor urma si alte masuri care vor crea conditii civilizate de transport si vor dovedi atasamentul RATB fata clientii sai”, spune Radu Paul Orzata, directorul general al RATB.

Totodata, la terminale vor fi afisate grafice cu orele de plecare a vehiculelor pe trasee, "care vor fi respectate cu strictete, singura conditie fiind ca vehiculele sa nu fie intarziate sau blocate in trafic".

RATB a propus Primariei solutii pentru imbunatatirea transportului public

Pentru eficientizarea transportului public, RATB a propus Primariei Capitalei 28 de masuri pentru imbunatatirea transportului in comun, printre care crearea unor benzi proprii de circulatie pentru troleibuze si autobuze, amplasarea unor semafoare speciale sau modificarea ciclurilor semaforice prin acordarea unor faze separate pentru tramvaie la efectuarea virajelor in intersectii.

Alte propuneri avansate de conducerea RATB sunt extinderea circulatiei pe strazile cu sensuri unice si acordarea de timpi separati la intersectii pentru transportul in comun.

RATB utilizeaza in prezent un parc circulant de 690 de autobuze, adica 69% din totalul celor 1.000 disponibile. Din acest total, parcul imobilizat ajunge la 214 autobuze, cu defecte tehnice sau tamponari.

Sursa foto: mediafaxfoto.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri