Aflat la a patra editie, evenimentul retailArena, dedicat comertului multichannel si organizat de wall-street.ro, va avea loc in acest an pe 26 si 27 octombrie. Editia din acest an va continua sa aduca in prim plan cele mai noi tendinte din retail cu accent pe strategii si povesti de business construite pe plan local si multiplicate cu succes la nivel international.

retailArena va avea loc anul acesta sub sloganul Go (g)Local si ii va pune fata in fata pe cei care fac performanta in retailul offline sau online, local sau global. Miza este aceeasi: cum vor putea retailerii si producatorii sa loializeze si sa atraga noi consumatori intr-un univers multichannel, fara frontiere.
In ultimul an, retailul romanesc s-a remarcat atat ca o pepiniera de talente care s-au extins cu succes la nivel international, cat si ca un motor de crestere pentru afacerile globale ale unor giganti care au ales sa puna Romania pe harta lor.

Un alt punct important in aceasta ecuatie il constituie modul in care retailerii aleg sa construiasca o relatie solida cu generatia millenials, cei care sunt urmatorii influentatori si cei care, de multe ori, modeleaza un brand dupa necesitatile lor.

Ca element de noutate, editia din acest an a retailArena va cuprinde o serie de speech-uri inspirationale, sustinute de speakeri internationali si antreprenori care au gustat din succesul international.

”Cred in aceasta componenta de speech inspirational, care aduce un element de plus valoare unui eveniment. Cred de asemenea in afacerile locale care au ceva de spus in peisajul de retail din Romania si chiar de peste granite. wall-street.ro a promovat activ antreprenoriatul in orice segment din economie, iar retailul nu face exceptie. Sunt convinsa ca vom veni anul acesta cu un mix valoros intre seniorii din retail, nume grele cu experienta, si tinerele sperante, de la care putem invata ce inseamna cu adevarat sa inovezi”, a declarat Alina Stan, redactor-sef adjunct wall-street.ro si organizator al retailArena.

Printre speakerii care au confirmat deja prezenta se numara Manfred Litschka (director regional de vanzari la TCC, companie care a derulat local programe de loializare pentru OMV, Mega Image, Penny sau Kaufland), Dan Isai (fondatorul lantului Salad Box), Alina Stepan (managing director al companiei de cercetare Ipsos Research South-East Europe), Mara Cristina (brand manager al miniPRIX), Cristina Miclea (director de marketing Albalact), Amra Makarevic (fondatoare Cold Pressed Juicery), Claudiu Vrinceanu (secretar de stat in cadrul Ministerului Economiei, Comertului si Relatiilor cu Mediul de Afaceri) si Ciprian Pasca (country manager ZONIZ, prima platforma integrata de marketing de proximitate). Primul partener confirmat al evenimentului este Microsoft.

Va asteptam la retailArena pe 26-27 octombrie 2016.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri