“Pentru anul urmator ne propunem sa ajungem la aproximativ 5 milioane de euro avand in vedere ca din ianuarie 2007 va intra pe piata catalogul OTTO, o oferta completa in mai mult de 400 de pagini,” au declarat pentru Wall-Street reprezentantii firmei care reprezinta pe piata locala operatiunile Otto.

In acest an piata romaneasca de vanzare prin catalog se ridica la 10 milioane euro, dar cu siguranta 2007 va insemna o crestere de cel putin 20 de procente, adauga reprezentantii Otto.

In Romania, Adra Retail, compania prin care RTC Holding desfasoara distributia catalogului Schwab, are 3 persoane pe care se bazeaza in permanenta si 2 consultanti insa majoritatea serviciilor, inclusiv call-centerul, sunt externalizate.

“In cursul anului 2007 vom ajunge probabil la cel putin 15 angajati pentru ca planurile de dezvolatre presupun atat un magazin online OTTO cat si cataloage speciale pe categorii de produse,” ne-au spus oficilii Otto.

Piata germana a vanzarilor la distanta, care este o piata matura, spre deosebire de cea romaneasca, aflata in plina crestere, a fost de 20,4 miliarde in 2001 si este in crestere usoara si constanta inca de atunci. Din aceasta piata OTTO detine in prezent un segment de peste 5 de miliarde euro, suma care egaleaza vanzarile la distanta ale concernului realizate in restul Europei.

Citeste si:

Operatiunile de vanzare prin catalog ale OTTO se afla in plina expansiune in Europa Centrala si de Est, aceasta fiind una din prioritatile grupului. Romania a urmat la scurt timp dupa extinderea in Ungaria, Cehia, Polonia si Grecia.

Catalogul Schwab contine peste 1.700 de articole impartite pe trei categorii: imbracaminte, incaltaminte si articole pentru casa. Articolele sunt destinate atat femeilor, cat si barbatilor, iar oferta este cuprinsa in 220 de pagini, informeaza un comunicat al companiei. Produsele sunt livrate la domiciliul clientului, acest serviciu fiind disponibil in peste 60 de orase. Articolele sunt aduse din Germania, fapt pentru care perioada de livrare este de maxim 3 saptamani de la plasarea comenzii.

Primul catalog al Grupului OTTO tiparit in limba romana contine colectia toamna/iarna 2006. Catalogul Schwab va fi urmat in ianuarie 2007 de catalogul Otto, piesa de rezistenta a concernului, cu cea mai mare raspandire din lume. Acesta va fi editat bianual si va cuprinde o oferta bogata, in peste 600 de pagini.

Povestea OTTO a inceput in urma cu peste 55 de ani. Primul catalog, publicat in 1959 in numai 300 de exemplare oferea 28 de produse (incaltaminte) in 14 pagini. Astazi, catalogul principal cuprinde peste 100.000 de articole pe sezon. Acestuia i se alatura alte 60 de cataloage specializate pe diverse domenii, de la moda si imbracaminte, articole pentru casa si decoratiuni diverse, pana la tehnologie de ultima ora.