Piata medicamentelor pentru slabit s-a dublat anul trecut fata de anul 2005 si a ajuns la o cifra aproximativa de cinci milioane de euro, potrivit lui Ovidiu Popescu.

Oficialul Abbott apreciaza ca piata va fi in crestere pe segmetul tratamentelor impotriva obezitatii deoarece si numarul persoanelor supraponderale este in crestere. Contry mangerul companiei Abbott, Ovidiu Popescu, a estimat o crestere pe anul 2007 de patru sau cinci ori a pietei de profil in Romania, bazata pe faptul ca nivelul contributiei la sistemul sanitar este in crestere, salariile se majoreaza, iar accesul la tratamente este mai facil deoarece oamenii sunt mai bine informati, potrivit NewsIn.

Pentru Abbott Laboratories, piata locala are un potential important, deoarece Romania se afla pe locul trei in Europa in ceea ce priveste numarul de femei supraponderale, si pe locul patru ca numar de barbati cu greutate peste normal. Popescu a dat exemplul Chinei unde piata medicamentelor pentru slabit crescut in 2006 de 15 ori.

Citeste si:

Compania Abbott comercializeaza in Romania medicamentul Reductil, pentru tratarea obezitatii, distribuit prin intermediul programului ReductoStart. Compania Abbott Laboratories este lider mondial in produse de nutritie si in diagnosticarea HIV. De asemenea, compania este activa in proiectarea, cercetarea, dezvoltarea, productia si distributia de produse medicale si farmaceutice, inclusiv produse de diagnostic si aparatura.

Abbott este una dintre cele mai mari companii farmaceutice dedicata descoperirii, cercetarii si dezvoltarii de solutii terapeutice inovatoare, are centre de cercetare si dezvoltare in noua tari si investitii zilnice in cercetare de 5,3 milione de euro.

Printre cele mai importante activitati se numara cercetarea fundamentala in HIV, furnizarea de date in privinta dinamicii virale HIV, rezistentei la terapia HIV, agenti antiretrovirali si anti-infectiosi si prevenirea transmiterii virusului de la mama la copil. Fondata in 1888, compania are peste 60.000 de angajati in intreaga lume, facilitati de productie in 14 tari si distributie de produse proprii in peste 130 de tari.