Ursus Breweries, membra a SAB Miller, a anuntat ca berea Timisoreana a inregistrat in decembrie 2006 o cota de piata, in volum, de 10,8%, ajungand pe prima pozitie in topul marcilor de bere, citand datele firmei de cercetare MEMRB.

Marca Timisoreana si-a continuat performanta puternica o data cu lansarea noului ambalaj PET si se mentine marca cu cea mai rapida crestere de pe segmentul mainstream.

„Datorita evolutiei de pana acum, Timisoreana a devenit in 2006 leaderul segmentului de pret mediu in canalul HoReCa. Stiam insa ca, pentru a atinge acelasi obiectiv si in canalul de retail, trebuia sa extindem oferta existenta pe piata prin introducerea berii la PET”, afirma Mihai Barsan, Senior Brand Manager Timisoreana.

Citeste si:

Plecand din pozitia a sasea, Timisoreana a avut o evolutie buna in a doua jumatate a anului trecut, devansand alte cinci marci si preluand conducerea clasamentului.

Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller plc, este al doilea mare producator de bere de pe piata romaneasca cu o cota de piata anuala estimata la 23%. URSUS Breweries detine in acest moment 4 fabrici de bere, cu o capacitate totala de peste 3,9 milioane de hectolitri si peste 1.300 de angajati. Compania isi desfasoara activitatea in Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau, Brasov si Tunari. Marcile URSUS Breweries sunt Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, URSUS, Timisoreana, Stejar, si Ciucas.