Anul 2007 situeaza Romania intr-un context european competitiv, nevoile companiilor diversificandu-se considerabil. Se inregistreaza o explozie a sectorului locurilor de munca, dar, in acelasi timp, o nevoie crescuta de specialisti.

"Anticipam o nevoie crescuta de comunicare si interactiune din partea mediului privat. Avem informatii referitoare la organizarea a 6 evenimente nationale reprezentative in 2007, la care vor participa peste 300 de companii din diferite regiuni ale tarii", a declarat Mihai Manole, Event Manager TCB - Targul de Cariere Bucuresti, intr-un comunicat de presa.

"Pentru prima data, piata acestor evenimente de nisa va depasi 1.250.000 EUR, existand un potential enorm de crestere in urmatorii 5 ani", a adaugat acesta.

Citeste si:

Studiul a presupus monitorizarea si analizarea a 5 evenimente de cariera pentru tineri profesionisti din mediul urban, organizate in Bucuresti, a evenimentelor organizate de institutii non-guvernamentale, precum si a manifestarilor cu acelasi profil din provincie. Au fost luate in calcul variabile precum numarul companiilor implicate, tarifele de participare dar si evaluarea costurilor pentru fiecare eveniment.

Cercetarea a avut ca scop cunoasterea mediului de afaceri in vederea organizarii Targului de Cariere Bucuresti, in perioada 27-28 Aprilie 2007, in Piata Revolutiei din centrul capitalei, unde vor fi prezentate ofertele de munca a peste 100 de companii.Ca o premiera pentru Romania, evenimentul va implementa un concept profesionist menit sa incurajeze interactiunea dintre angajatori si candidati.

Carrer Management are 3 ani de experienta in domeniul organizarii evenimentelor de cariera. Brand-uri consacrate precum "Arenele Carierei", "Career Days" sau "JOBfest" au fost lansate cu succes in anii anteriori, iar TCB este un moment de turnura pentru piata resurselor umane, indroducand noi concepte si noi standarde in industrie.