Potrivit lui Lloyd, IKEA va pastra si in Romania aceeasi politica de marketing pe care o practica in lume. Astfel, clientii vor beneficia de reduceri de pret la produsele care prezinta mici defecte fata de modelul original, anunta NewsIn.

IKEA estimeaza ca astazi, in ziua deschiderii primului sau magazin din Romania, acesta va fi vizitat de 10.000 de oameni, iar in prima sambata de functionare vor veni 50.000. Oficialii IKEA se asteapta anul acesta la un milioan de clienti. Suedezii se asteapta ca fiecare client sa cheltuiasca in medie 30 - 50 de euro in noul magazin.

IKEA: Extinderea in Romania depinde de rezultatele primului magazin

IKEA: Extinderea in Romania depinde de rezultatele primului magazin

Magazinul pentru care suedezii au investit peste 25 milioane euro are o suprafata de 26.000 metri patrati si va oferi consumatorilor 7.000 de articole de mobilier si accesorii care acopera toate ariile casei. Magazinul este aprovizionat in proportie de 10% cu articole din ceramica si textile de la furnizori din Romania, potrivit oficialilor IKEA. Magazinul cuprinde un showroom de mobila, un departament de accesorii si decoratiuni, o zona de joaca pentru copii si zone pentru servit masa.

IKEA incepe ofensiva in Romania cu preturi mai mari decat in Occident

IKEA incepe ofensiva in Romania cu preturi mai mari decat in Occident

Citeste si:

Gama de produse acopera toate ariile casei: sufragerie, dormitor, birou, baie, camera copilului, dar si articole textile, corpuri de iluminat, articole pentru depozitare, accesorii si decoratiuni pentru gradina.

Marca scandinava a fost inregistrata in anul 1943 in Suedia, depasind in scurt timp granitele tarii. in august 2006, IKEA avea 237 de magazine in 34 de tari de pe patru continente, iar numarul total al vizitatorilor la nivel mondial era de 500 de milioane.IKEA a inregistrat in anul fiscal 2006 (1 septembrie 2005-31 august 2006), o cifra de afaceri de 17,5 miliarde euro.