Marile centre comerciale de pe piata romaneasca au inregistrat cresteri ale vanzarilor de pana la 60% , in perioada premergatoare sarbatorilor pascale, au declarat pentru NewsIn reprezentantii mai multor magazine.
Hipermarketul Auchan a depasit estimarile facute inaintea Pastelui, avand vanzari cu 60% mai mari decat cele inregistrate intr-o saptamana obisnuita, potrivit oficialilor companiei. Numarul de clienti care au vizitat hipermarketul Auchan in preajma sarbatorilor pascale (intre 30 martie si 7 aprilie) a fost de 160.000, in crestere cu 40%. Magazinul are o capacitate de circa 25.000 de clienti.

In saptamana dinaintea Pastelui, incasarile retailerului Carrefour Romania "au fost mai mari cu aproximativ 60% fata de o perioada normala si cu 15% fata de perioada similara a anului trecut", potrivit reprezentantiilor magazinului.

Printre cele mai bine vandute articole s-au regasit apa, vinul (peste 125.000 de sticle), franzela, zaharul, uleiul, cozonacii (peste 155.000 de bucati), vopseaua de oua, candele si altele. Reteaua Carrefour Romania, proprietate a grupului francez Hyparlo, include in prezent sapte hipermarketuri in Ploiesti, Constanta, Brasov si Bucuresti.

Reteaua de magazine distribuitoare de bunuri de larg consum, Selgros Cash&Carry, a inregistrat de asemenea, cresteri, cu aproximativ 35% pentru vanzarile de bunuri alimentare (dulciuri, cozonaci, carne, peste, bauturi, legume, fructe), dar si pentru produse textile, lumanari, roboti de bucatarie, vase de gatit, forme de prajituri si jucarii. Reteaua Selgros detine in prezent, centre comerciale in Bucuresti, Ploiesti, Brasov, Targu Mures, Cluj Napoca, Oradea, Arad, Timisoara, Craiova, Bacau si Constanta.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri