Hipermarketul Auchan a depasit estimarile facute inaintea Pastelui, avand vanzari cu 60% mai mari decat cele inregistrate intr-o saptamana obisnuita, potrivit oficialilor companiei. Numarul de clienti care au vizitat hipermarketul Auchan in preajma sarbatorilor pascale (intre 30 martie si 7 aprilie) a fost de 160.000, in crestere cu 40%. Magazinul are o capacitate de circa 25.000 de clienti.

In saptamana dinaintea Pastelui, incasarile retailerului Carrefour Romania "au fost mai mari cu aproximativ 60% fata de o perioada normala si cu 15% fata de perioada similara a anului trecut", potrivit reprezentantiilor magazinului.

Printre cele mai bine vandute articole s-au regasit apa, vinul (peste 125.000 de sticle), franzela, zaharul, uleiul, cozonacii (peste 155.000 de bucati), vopseaua de oua, candele si altele. Reteaua Carrefour Romania, proprietate a grupului francez Hyparlo, include in prezent sapte hipermarketuri in Ploiesti, Constanta, Brasov si Bucuresti.

Reteaua de magazine distribuitoare de bunuri de larg consum, Selgros Cash&Carry, a inregistrat de asemenea, cresteri, cu aproximativ 35% pentru vanzarile de bunuri alimentare (dulciuri, cozonaci, carne, peste, bauturi, legume, fructe), dar si pentru produse textile, lumanari, roboti de bucatarie, vase de gatit, forme de prajituri si jucarii. Reteaua Selgros detine in prezent, centre comerciale in Bucuresti, Ploiesti, Brasov, Targu Mures, Cluj Napoca, Oradea, Arad, Timisoara, Craiova, Bacau si Constanta.