Lantul de cafenele Aroma, din Israel, unul dintre concurentii cafenelelor Starbucks, planuieste sa intre pe piata romaneasca in viitorul apropiat, tara noastra fiind prima locatie din Europa unde compania isi va extinde reteaua.
Compania a anuntat de asemenea, extinderea lantului de cafenele Aroma si pe piata canadiana, in Toronto, in urma unei investitii de 1,5 milioane dolari. Cafeneaua Aroma Canada va fi operata in sistem de franciza.

Lantul Aroma, infiintat in 1994 in Israel, este detinut de omul de afaceri Yariv Shefa si cuprinde peste 70 de cafenele. Anul trecut, compania a inceput expansiunea pe plan mondial prin inaugurarea primei cafenele Aroma din New York care se intinde pe o suprafata de 650 metri patrati.

In Romania, principalii jucatori care activeaza pe aceasta piata sunt Starbucks, CremCaffé, Turabo Cafe, Centro si altii. Prima locatie Starbucks din Romania a fost deschisa in luna aprilie, in Bucuresti, la Plaza Romania. Franciza pentru cafenelele Starbucks a fost adusa de compania greceasca Marianopoulos, care mai detine si francizele pentru lanturile de magazine Marks&Spencer, Beauty Shop si Sephora.

Lantul international de cafenele Starbucks are peste 13.000 de locatii in lume si mai mult de 1.000 de depozite in Europa, Orientul Mijlociu si Africa. Starbucks planuieste sa se extinda in Polonia, Cehia si Ungaria.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri