"In acest moment estimarea vanzarilor totale pentru anul in curs este putin peste 8 mil euro, dar suma finala depinde si de noile locatii pe care le vom deschide. Anul acesta, ne-am propus sa deschidem un restaurant La Mama si doua cafenele Cafepedia, investitia pentru un restaurant fiind in medie de 400.000 euro si de 150.000 euro pentru o cafenea", au declarat reprezentantii companiei.

Acestia au adaugat ca La Mama va continua politica de expansiune a lantului de restaurante si cafenele, atat prin inchiriere cat si prin achizitionarea de spatii proprii. Principalele orase vizate sunt orasele mari ale tarii precum Brasov, Constanta, Cluj, Timisoara si altele.

Compania La Mama analizeaza momentan si posibilitatea extinderii retelei de restaurante prin introducerea sistemului de franciza. "Nu putem preciza o data exacta pentru introducerea francizei deoarece dosarul se afla in lucru si necesita multa atentie", au explicat oficialii La Mama.

La Mama a deschis primul restaurant in anul 1999, in Bucuresti, iar in prezent compania opereaza sapte unitati. Anul trecut, La Mama a inaugurat si prima cafenea proprie, Cafepedia. Compania a inregistrat in 2005 afaceri de aproximativ sase milioane euro.