“Estimam o cifra de afaceri totala de peste 6 milioane de euro”, a declarat pentru Wall-Street Dorin Spataru, director general Selena Romania, vanzarile de spuma poliuretanica urmand sa atinga 3,5 milioane de euro. Daca in 2006 compania a inregistrat o cota de piata de 32%, dupa primele rezultate oficialii se asteapta la cel putin 35% din piata spumei poliuretanice.

Selena Romania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 5,25 milioane de euro, in crestere cu 26% fata de anul precedent. In primul semestru cifra a atins 2,6 milioane de euro, cu 41% peste rezultatul din perioada similara a anului trecut. In 2007, vanzarile de spuma poliuretanica au crescut cu 35%, pana la aproximativ 1,7 milioane de euro, in timp ce vanzarile de adezivi si produse de etansare s-au majorat, fiecare, cu peste 55%.

Piata spumei poliuretanice va creste cu aproximativ 10-15% in urmatorii ani, pe fondul unei cresteri de aproximativ 20% a pietei termopanului, a mai precizat Dorin Spataru, remarcand orientarea clientilor spre calitate si performanta a produselor pentru constructii.

Grupul Selena este lider mondial pe piata produselor chimice pentru constructii, comercializand produsele sale in peste 40 de state de pe patru continente. Compania detine in prezent opt unitati de productie, cinci in Europa si doua in America de Sud si Asia, avand 13 filiale in intreaga lume, in Romania, Cehia, Germania, Ungaria, Ucraina, Polonia, Slovacia, Rusia, Kazakhstan, SUA, Coreea de Nord, Italia si Brazilia. Anul trecut grupul a inregistrat o cifra de afaceri de peste 110 milioane de euro.