Expozantii care au participat la targul obiectelor de lux, Luxury Show, editia 2007, au realizat vanzari de 13,4 milioane euro, de 2,7 ori mai mult decat in editia precedenta, au informat organizatorii.
In cele patru zile ale targului, cele mai cautate au fost ambarcatiunile de lux, care au totalizat 8,54 milioane de euro vanzari si comenzi.

Neptun Yacht a vandut o ambarcatiune Azimut 43 la un pret de 860.000 de euro si a primit comenzi pentru inca trei astfel de ambaractiuni. De asemenea, compania a incheiat un contract pentru un Azimut 39, care costa 600.000 de euro, care va fi livrat cumparatorului in primavara si un alt contract de pentru un Azimut 75, in valoare de 3,5 milioane de euro.

Compania Unicomp a vandut cel mai scump yacht din expozitie, un Princess in valoare de un milion de euro.

Pe locul doi in topul vanzarilor au fost masinile de lux, ale caror vanzari cumulate reprezinta 3,39 milioane de euro. Masinile vandute de expozanti au fost un Bentley Azure, in valoare de 450.000 de euro, un Maybach de 480.000 de euro si un Mercedes CL Fab Design in valoare de 280.000 de euro - cu piele de crocodil si pulbere de aur in vopsea. Compania Dom Automobile a inregistrat cele mai mari vanzari, adica 1,24 milioane de euro.

Expozantii de bijuterii au facut vanzari de 1,08 milioane euro in total. Colierul cu safire si diamante, adus de Oana Mizil, a fost comandat si va fi livrat in urmatoarele saptamani, pentru 980.000 de euro.

Companiile care au prezentat la targ decoratiuni, mobilier si sanitare au realizat vanzari de 383.000 euro.

Editia 2007 a Luxury Show s-a desfasurat intre 6 si 9 decembrie in pavilionul central al Complexului Expozitional Romexpo. Pretul unui bilet a fost de 50 lei. Printre firmele participante se numara Bentelli, Casa Auto, Diamandis Center, Harley Davidson Bucuresti, Langellotti, Exclusive Yacht Design, Nautica Yachts, Tiriac Air, Vinexpert si altele.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri