"Am inaugurat magazinul saptamana trecuta, dupa ce un an si jumatate am discutat cu oficialii de la Bally pentru a-i convinge sa aduca franciza pentru acest brand de lux in Romania. Nu a fost dificil sa-i convingem deoarece ei erau foarte multumiti de numerosii clienti romani pe care ii au celelalte magazine Bally deschise in Italia, Austria sau Germania", a declarat unul dintre partenerii companiei Top Retail, Adrian Puiu.

Primul magazin Bally din Romania se afla situat pe Bulevardul N Balcescu, pe tronsonul Magheru din Capitala, intrucat una dintre conditiile obtinerii dreptului de francizare a fost aceea de a implementa afacerea pe cea mai importanta artera de retail. Magazinul are o suprafata de circa 100 metri patrati si este distribuit pe doua niveluri, parter si etaj. Bally Romania comercializeaza incaltaminte, genti, posete si diferite accesorii, pretul mediu pentru incaltaminte fiind de 1.500 lei, iar pentru o geanta de 2.500 lei.

Top Retail nu intentioneaza pe termen scurt sa extinda reteaua magazinelor Bally in Romania, desi reactia consumatorilor romani in primele cinci zile de la inaugurare a fost pozitiva. "Momentan nu exista nici un proiect de extindere a magazinelor Bally pentru urmatorii doi ani.Vrem mai intai sa vedem cum reactioneaza piata si care vor fi primele rezultate, iar apoi ne vom decide daca vom mai deschide un magazin in Capitala, in alt oras din tara sau poate chiar intr-un duty free", a mai precizat Puiu.

Compania Bally a fost fondata in 1851 de catre Carl Franz Bally in catunul elvetian Shonenwerd, iar trei ani mai tarziu au fost construite primele fabrici. In prezent compania este listata la Bursa din Elvetia si are peste 7.000 de angajati la nivel mondial. In Estul Europei, Bally este prezent in Armenia, Georgia, Kazahstan, Rusia, Ucraina si acum Romania.