Reducerea numarului de unitati a fost compensata partial prin deschiderea unei noi benzinarii si achizitia altor 11. Aceste tranzactiii au o condus la eficientizarea retelei si cresterea cu 7,8% a vanzarilor pe unitate.

Cel de-al patrulea trimestru al anului 2007 a adus pentru MOL Romania o crestere de 7% in ceea ce priveste veniturile din vanzari in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut.

De asemenea, cel mai important indicator care atesta eficienta unei statii – vanzarile medii per statie – a crescut cu 7,8% in 2007 la MOL Romania comparativ cu anul 2006.

Citeste si:

“Vom fi consecventi in a aplica strategia de a optimiza reteaua pentru a obtine o eficienta foarte ridicata pentru fiecare statie MOL”, a declarat Zsolt Szalay (foto), Country Chairman MOL Romania.

La nivel de grup, MOL a anuntat o crestere substantiala a profitului net si operational in al patrulea trimestru din 2007, datorita imbunatatirii performantelor atat in sectorul de exploatare si productie cat si in cel de rafinare si vanzare si datorita castigurilor unice.

MOL, tinta unei preluari nesolicitate de catre compania austriaca OMV, a anuntat ca profitul net a fost in al patrulea trimestru de 94,3 miliarde forinti (527,2 milioane dolari), cu 317% mai mare decat profitul revizuit de 22,6 miliarde forinti in aceeasi perioada din 2006.