Grupul MOL a inregistrat anul trecut o scadere cu 3% a vanzarilor de combustibili in Romania, in timp ce cota piata s-a redus cu 1,6 puncte procentuale, la 12,8%, in urma vanzarii a 30 de benzinarii catre Petrom.
Reducerea numarului de unitati a fost compensata partial prin deschiderea unei noi benzinarii si achizitia altor 11. Aceste tranzactiii au o condus la eficientizarea retelei si cresterea cu 7,8% a vanzarilor pe unitate.

Cel de-al patrulea trimestru al anului 2007 a adus pentru MOL Romania o crestere de 7% in ceea ce priveste veniturile din vanzari in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut.

De asemenea, cel mai important indicator care atesta eficienta unei statii – vanzarile medii per statie – a crescut cu 7,8% in 2007 la MOL Romania comparativ cu anul 2006.

“Vom fi consecventi in a aplica strategia de a optimiza reteaua pentru a obtine o eficienta foarte ridicata pentru fiecare statie MOL”, a declarat Zsolt Szalay (foto), Country Chairman MOL Romania.

La nivel de grup, MOL a anuntat o crestere substantiala a profitului net si operational in al patrulea trimestru din 2007, datorita imbunatatirii performantelor atat in sectorul de exploatare si productie cat si in cel de rafinare si vanzare si datorita castigurilor unice.

MOL, tinta unei preluari nesolicitate de catre compania austriaca OMV, a anuntat ca profitul net a fost in al patrulea trimestru de 94,3 miliarde forinti (527,2 milioane dolari), cu 317% mai mare decat profitul revizuit de 22,6 miliarde forinti in aceeasi perioada din 2006.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri