Conglomeratul de branduri de lux Valentino Fashion Group va lansa in aceasta saptamana magazinul mono-brand M Missoni, un boutique de lux.
Dupa o serie de lansari importante in Statele Unite, in primele patru luni ale anului 2008, Vittorio Missoni, amabasadorul marcii Missoni in lume, si Alberto Damian, presedintele Valentino Fashion Group, vor deschide primul boutique M Missoni din Romania, in incinta Baneasa Shopping City.

Designul noului magazin urmareste conceptul general, prezent in fiecare magazin M MISSONI din lume: design minimalist ce alterneaza piese de stejar si lemn alb lacuit, metal si elemente de bronz. Mobila si luminile sunt special create pentru a eveidentia texturile, culorile si imprimeurile atat de cunoscute si specifice brandului MISSONI si pentru a crea un impact vizual puternic. Combinatia de culori variaza de la cald la rece: atat fatada din sticla aramie, cat si peretii interiori, in nuante de gri-porumbel si alb, intalnesc podeaua din lemn cu insertii de granit si finisaje metalice.

Brandul M MISSONI este prezent astazi in cele mai importante orase (New York, Londra, Paris, Roma, Tokio) si in cele mai reprezentative centre comerciale din lume (Saks Fifth Avenue, Neiman Marcus, Nordstorm, Harrods, Selfridges, Galeries LaFayette, Bergdorf Goodman, Bloomingdale’s, La Rinascente, Attika, Tsum). Continuind politica de dezvoltare si de expansiune a brandului pe pietele internationale, in acest an vor urma deschideri de noi magazine in Hong Kong, Kuwait City si Dubai.

Linia M MISSONI este o prezenta unica, rafinata si foarte apreciata in toate marile centre de moda internationale pentru stilul si calitatea inconfundabile. Colectia se adreseaza femeilor care pun pret in egala masura pe timpul lor liber si pe activitatea profesionala. M MISSONI este interpretarea contemporana a traditionalului stil MISSONI; culoare, eleganta, modele si materiale rafinate.

Localizat intr-o zona comerciala de lux a capitalei, in Baneasa Shopping City, boutique-ul se intine pe o suprafata de 130 metri patrati, oferind cumparatorilor intreaga colectie M MISSONI a sezonului pv2008.

M MISSONI are peste 1000 de puncte de vanzare in mai mult de 40 de tari. Cifra de afaceri a brandului M MISSONI a inregistrat o crestere de 47% in anul 2007, fata de anul 2006.

Divizia de Fashion a OTTER Distribution a introdus in Romania bradul M MISSONI, imediat dupa deschiderea magazinului SELECTIONS din incinta Baneasa Shopping City, “un shop-in-shop concept store” in care se regasesc alte 5 marci importante (Red VALENTINO, See by CHLOE, McQ ALEXANDER Mc QUEEN, ICE ICEBERG si HARMONT&BLAINE).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri