Anul trecut, aproximativ 123 de milioane de euro au fost investiti in modernizarea fabricii de ciment din Campulung, programelor de dezvoltare profesionala, lansarii noului tip de ciment Structo si a celor doua unitati de productie, statia ecologica de betoane din Bucuresti-Pantelimon (investitie de 3 milioane de euro) si statia de agregate din Gligoresti, Cluj (3,5 milioane de euro). Mai mult, in ultimii 5 ani, sumele alocate programelor de training si dezvoltare au crescut progresiv, situandu-se in 2008 la un nivel de aproape un milion de euro.
„Nu putem spune sigur ca in acest an vom inregistra o crestere mai mare decat anul trecut, datorita scumpirii creditelor imobiliare si a diferentelor de curs valutar, insa cererea cu siguranta va creste”, declara anterior Markus Wirth (foto), director general Holcim Romania, indicand o crestere de 34,3% a vanzarilor Holcim Romania in primul trimestru al anului, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul unei situatii economice nu tocmai favorabile.
'Ne asteptam ca si in acest an piata sa creasca cu aproximativ 20-25%, comparativ cu anul trecut, a declarat, pentru Wall-Street, Markus Wirth, adaugand ca "este inca destul de devreme pentru a preconiza evolutia profitului mai ales datorita faptului ca o serie intreaga de factori care influenteaza aceasta evolutie au o dezvoltare destul de imprevizibila".
Conform directorului general Holcim Roimania, investitiile companiei planificate pentru 2008 au o valoare totala de 135 milioane de euro si sunt directionate catre o serie de proiecte pentru modernizarea tehnologiei de productie, protectia mediului, dezvoltarea afacerii, sanatatea si securitatea in munca, responsabilitate sociala si dezvoltarea personala si profesionala a angajatilor.
In 2006, compania a inregistrat un profit generat de aprecierea monedei nationale comparativ cu euro, in crestere cu 41% fata de anul precedent, de la 147 milioane de lei (41,76 milioane euro) la 207 milioane de lei (58,8 milioane euro), potrivit datelor publicate in Monitorul Oficial.
Anul trecut, Holcim Romania, al treilea jucator din piata de profil, a inregistrat, potrivit datelor preliminarii, o crestere cu 28% a cifrei de afaceri, pana la 290 milioane euro. Comparativ, in 2006 compania a raportat afaceri de 220 milioane de euro, cu 30% peste nivelul anului 2005.
Holcim Romania detine in prezent trei fabrici de ciment in Turda, Campulung si Alesd, 16 statii ecologice de betoane si cinci statii de agregate. Compania este o subsidiara a grupului elvetian Holcim, prezent in peste 70 de tari, pe toate continentele, cu peste 90.000 de angajati.
In Romania, Holcim concureaza cu Lafarge Romania, subsidiara a producatorului francez de ciment, betoane si agregate Lafarge si CarpatCement, filiala grupului german HeidelbergCement.
Cititi si Cat au vandut anul trecut cei trei grei din ciment.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: