Rezultatele sunt cu 11% mai mari decat estimarile pentru aceasta perioada. In primul semestru din 2007, Jidvei a inregistrat o cifra de afaceri de 37 milioane lei, precizeaza reprezentantii companiei, citati de NewsIn.

"Cresterea inregistrata este rezultatul direct al investitiilor substantiale din ultimii ani in plantatii, in modernizarea cramei si a tehnologiilor de fabricare, conservare si pastrare a vinului. Toate aceste investitii au dus atat la o crestere cantitativa, cat si calitativa a vinurilor de Jidvei si au fost sprijinite prin dezvoltarea retelei de distributie", se arata in comunicat.

Cel mai bine vandut vin din portofoliu ramane in continuare Dry Muscat, cu o crestere in volum de peste 40% fata de aceeasi perioada a anului trecut, urmat indeaproape de Riesling si Feteasca Regala. Conform informatiilor furnizate de companie, strategia viitoare a Jidvei se va baza pe consolidarea pozitiei de lider pe segmentul premium al vinurilor albe seci si demiseci, a mentinerii tendintei de crestere inregistrate si a implementarii noii structuri de portofoliu.

Citeste si:

Anul trecut, Jidvei a inregistrat o cifra de afaceri de 83 milioane lei, iar pentru anul in curs se estimeaza o valoare de 110 milioane lei, in crestere cu cca. 32%.

Competitorii Jidvei in Romania sunt Murfatlar, Cotnari si Vincon.