Policolor Bucuresti (PCL) a avut in primul semestru din 2007 un profit net de circa 2,04 milioane lei, cu 64% mai mic decat in aceeasi perioada din 2007, pe fondul cresterii disproportionate a cheltuielilor in raport cu veniturile, potrivit informatiilor transmise vineri Bursei.
In primul semestru al anului trecut, Policolor obtinuse un profit net de 5,65 milioane lei.

Compania a atras venituri totale de 98,6 milioane lei (26,87 milioane euro) in prima jumatate a acestui an, depasindu-le cu 34,7% pe cele din intervalul echivalent din 2007, de 73,2 milioane lei.

Insa cheltuielile Policolor au urcat mult mai rapid in primul semestru, cu 45,3% la 96,6 milioane lei (26,3 milioane euro), dupa ce in prima jumatate a anului trecut firma a avut cheltuieli de 66,46 milioane lei.

Afacerile companiei s-au cifrat la 99,18 milioane lei (27 milioane euro) in primele sase luni din 2008, in urcare cu 24,5% comparativ cu intervalul echivalent din 2007, cand acestea au fost de 79,6 milioane lei.

Producatorul de lacuri si vopsele are un capital social de 7,13 milioane lei, divizat in circa 71,26 milioane de actiuni, cu o valoare nominala de 0,10 lei. Compania este detinuta de RC2 Ltd, care controleaza 93,95% din actiuni.

Valoarea de piata a Policolor se ridica la 249,4 milioane lei (70,3 milioane euro), aferenta cotatiei de 3,50 lei/actiune, stabilita in sedinta din 14 august. Titlurile Policolor sunt listate la categoria a II-a a Bursei de Valori Bucuresti, sub simbolul PCL.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri