Cu sau fara criza financiara, orice retailer poate fi afectat doar daca nu ofera consumatorilor valoarea corecta din punct de vedere calitativ pentru banii pe care acestia ii cheltuiesc, este de parere Tjeerd Jegen (foto), directorul general al real,- Hypermarket Romania.

Consecinta principala pe care o va avea actualul context economic asupra Romaniei va fi, in opinia reprezentantului real,- Hypermarket, o incetinire a cresterii economice.

“Romania face parte dintr-o comunitate financiara internationala. In acest moment nu putem prevedea daca aceasta criza va escalada sau daca trendul negativ se va diminua, insa o viitoare adancire a crizei economice va avea un impact negativ asupra cresterii economice din Romania, care va continua la parametri mai mici”, spune acesta, care nu crede ca o recesiune va atige Romania in urmatoarele 12 luni.

Citeste si:

In ceea ce priveste planurile real,- Hypermarket pe piata din Romania, acestea nu vor fi modificate din cauza crizei financiare. ”In momentul de fata, performantele noastre au indeplinit asteptarile companiei, astfel incat vom pastra planul de expansiune de a opera o retea de 28 de hipermarketuri pana la sfarsitul anului 2009”, mai declara Tjeerd Jegen.

Divizia real,- Hypermarket face parte din grupul Metro, unul dintre cei mai mari retaileri din lume, prezent in 31 de tari, unde detine peste 2.200 de unitati in care lucreaza peste 280.000 de angajati.

In Germania, compania real,- SB Warenhaus GmbH detine peste 350 de hipermarketuri, in care intra circa 1 milion de cumparatori pe zi. Real,- Hypermarket a intrat pe piata internationala in 1997, o data cu deschiderea primelor magazine in Polonia.