Piata carburantilor din Romania va deveni matura peste mai mult de zece ani, a declarat marti vicepresedintele pentru comunicare al Grupului MOL, Szabolcs Ferencz.
"Daca vanzarile de benzina sunt stabile, piata motorinei este in crestere exploziva. Fata de consumul mediu din Europa, piata carburantilor din Romania se va maturiza in mai mult de zece ani", a precizat Szabolcs Ferencz, potrivit NewsIn.

Vanzarile medii pe statie (n.r. pe luna) sunt de circa patru milioane litri carburanti, potrivit companiei.
Peste 60% din consumul de carburanti il reprezinta motorina, iar consumul de motorina urmeaza sa creasca, potrivit reprezentantilor companiei. Restul de 40% il reprezinta consumul de benzina si GPL.

De asemenea, reprezentantii MOL Romania estimeaza ca anul viitor pretul barilului de petrol se va afla intre 60-70 dolari.

MOL detine in Romania 130 de benzinarii si o cota de piata de 12%. Compania tinteste spre o cota de piata de 15%, in urmatorii cinci ani.

MOL a intrat pe piata din Romania in 1995. De atunci si pana in prezent, compania a investit 155 milioane euro in benzinarii, fara a include si pretul terenului.

MOL Romania este o companie petroliera de retail, parte a Grupului MOL cu sediul la Budapesta, in Ungaria. Avand 15.000 de angajati, compania isi desfasoara activitatea in Europa, Orientul Mijlociu, Africa si tarile CSI. MOL detine trei rafinarii in Ungaria, Slovacia si Italia si opereaza 1000 de statii de alimentare in Europa Centrala si de Sud-Est.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri