"Vom lucra in doua schimburi prelungite, chiar si noaptea. Sper ca in doua saptamani sa avem cat mai multi oameni intorsi la lucru", a spus purtatorul de cuvant, anunta NewsIn.

El a mentionat ca la inceputul anului 2008 Bechtel avea 3.300 de angajati, iar in decembrie 2008 au ramas 2.300 de angajati. In prezent, numarul acestora se ridica la 400, restul de 1.500 fiind in somaj tehnic.

Referitor la platile restante, Sgarcitu a subliniat ca, pe langa cele 77 milioane de euro platie de catre Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) in aceasta luna, ar mai ramane de achitat, pana la sfarsitul lunii martie,1,5 milioane de euro.

De asemenea, tot pana atunci trebuie platite penalizarile, iar la platile restante alte 26 milioane de euro, plus TVA, pentru lucrarile certificate executate in perioada iunie-decembrie, si alte 3,2 milioane de euro care reprezinta penalizari.

Reprezentantul Bechtel considera ca cei 42 de kilometri de pe tronsonul 2B Campia Turzii - Gilau ar putea fi finalizati, in 2009, in functie de conditiile in care se vor face exproprierile, relocarea utilitatilor si descarcarile de sarcina, precum si daca finantarea va veni la timp.

"Pe noi ne-ar ajuta foarte mult daca la 1 aprilie am avea accesul neingradit la terenurile de pe aceasta sectiune", a adaugat Bogdan Sgarcitu.

In ceea ce priveste platile catre Bechtel din 2004 pana in prezent, Sgarcitu a spus ca acum cinci ani s-au platit 10-12 milioane de euro, in 2005 lucrarile au fost oprite, iar in 2006 acestea au fost reluate, repartizandu-se 50 milioane euro.

In 2007, Bechtel a primit 195 milioane de euro, iar in 2008, cand bugetul a fost de 442 miloane de euro, s-au facut lucrari de 300 milioane de euro.