Cele patru magazine se vor desfasura pe o suprafata de peste 3.200 mp. In urma demararii unui parteneriat cu Iulius Group, retailerul spaniol a hotarat ca cele patru magazine sa isi deschida portile inainte de inaugurarea propriu-zisa a extinderii Iulius Mall Timisoara, programata pentru a doua parte a acestui an.

Colaborarea dintre Inditex si compania Iulius Group a inceput in luna octombrie a anului trecut, odata cu inaugurarea in premiera in zona Moldovei, in cadrul Iulius Mall Iasi, a cinci magazine apartinand companiei spaniole (Zara, Bershka, Oysho, Pull and Bear si Stradivarius).

In urma finalizarii lucrarilor de extindere, Iulius Mall Timisoara va ajunge la o suprafata totala construita de 177.613 metri patrati construiti. Cei 94.613 metri patrati care vor forma noul corp al complexului vor fi structurati pe cinci niveluri, dintre care doua vor fi rezervate unei parcari acoperite, cu o capacitate de 1.000 de locuri.

Un alt nivel, respectiv 14.140 de metri patrati este deja inchiriat de compania Auchan, 28.041,43 metri patrati vor fi acoperiti de noi retaileri internationali si nationali, iar alti 3.000 de metri patrati sunt destinati zonei de foodcourt, a carei capacitate va creste la 1.700 de locuri.

La momentul actual, mixul de chiriasi al Iulius Mall Timisoara cuprinde retaileri precum Mango, Adidas, Guess, Nike, Terranova, Bata, The Body Shop, Lee Cooper, Motivi, Folli-Follie, Lotto, Stefanel, KFC, Pizza Hut, Sprider, Columbia, Benetton, Timberland/Nautica, Etam, Celio, Polo Garage, Mustang, World Class, etc. Odata cu finalizarea lucrarilor de extindere, numarul magazinelor din Iulius Mall Timisoara va creste de la 244 la peste 300.

Inditex (Industria del Diseno Textil) este unul dintre cei mai mari retaileri de fashion din lume. Grupul detine in prezent o retea alcatuita din peste 4.280 de magazine in peste 73 de tari din America, Asia, Europa si Africa, si opereaza branduri precum Zara, Zara Home, Pull and Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Bershka, Oysho si Uterque.