Retailerul de materiale de constructii si pentru amenajari interioare, Dedeman, a investit 20 de milioane de euro pentru cel de-al doilea magazin deschis in Bucuresti.
"Este al doilea magazin din Bucuresti, din cele patru planificate in Capitala. Planurile de extindere raman neschimbate. La sfarsitul anului urmator vom avea 20 de magazine", a declarat presedintele Dedeman, Dragos Paval.

Noul magazin Dedeman are o suprafata contruita de 14.000 de metri si a creat 220 de locuri de munca, potrivit NewsIn.

Dedeman a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 250 milioane de euro, in crestere cu 35% fata de anul precedent, cand a obtinut afaceri de 184, 5 milioane de euro.

Retailerul de materiale de constructii vizeaza, in 2009, mentinerea cifrei de afaceri la 250 milioane de euro avand in vedere conditiile economice actuale, precum si cresterea competitiei.

Dedeman este unul dintre principalii jucatori de pe piata materialelor de constructii si pentru amenajari interioare de tip DIY (Do It Yourself) prezent pe piata de profil din 1992 si numara in prezent 16 magazine cu peste 3.000 de angajati.

Cele trei firme care compun grupul bacauan sunt Dedeman, specializata in comertul cu materiale de constructii, Dedeman Automobile, dealer Dacia, Renault, Nissan, si Dedeman Camioane, dealer Renault Trucks. In 2007, cifra de afaceri pe intreg grupul s-a ridicat la 197 de milioane de euro.

Principalii competitori ai Dedeman pe piata autohtona de retail DIY sunt Baumax, Praktiker, Hornbach, Obi, Arabesque si Ambient.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri