"Este al doilea magazin din Bucuresti, din cele patru planificate in Capitala. Planurile de extindere raman neschimbate. La sfarsitul anului urmator vom avea 20 de magazine", a declarat presedintele Dedeman, Dragos Paval.

Noul magazin Dedeman are o suprafata contruita de 14.000 de metri si a creat 220 de locuri de munca, potrivit NewsIn.

Dedeman a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 250 milioane de euro, in crestere cu 35% fata de anul precedent, cand a obtinut afaceri de 184, 5 milioane de euro.

Retailerul de materiale de constructii vizeaza, in 2009, mentinerea cifrei de afaceri la 250 milioane de euro avand in vedere conditiile economice actuale, precum si cresterea competitiei.

Dedeman este unul dintre principalii jucatori de pe piata materialelor de constructii si pentru amenajari interioare de tip DIY (Do It Yourself) prezent pe piata de profil din 1992 si numara in prezent 16 magazine cu peste 3.000 de angajati.

Cele trei firme care compun grupul bacauan sunt Dedeman, specializata in comertul cu materiale de constructii, Dedeman Automobile, dealer Dacia, Renault, Nissan, si Dedeman Camioane, dealer Renault Trucks. In 2007, cifra de afaceri pe intreg grupul s-a ridicat la 197 de milioane de euro.

Principalii competitori ai Dedeman pe piata autohtona de retail DIY sunt Baumax, Praktiker, Hornbach, Obi, Arabesque si Ambient.