“Avem asteptari mari pentru acest produs, intrucat avem experienta celorlalte tari din Europa de Vest si de Est in care acest produs a avut succes. Consumatorii sunt dispusi sa plateasca putin mai mult pentru un produs de o calitate superioara. L-am lansat in principalele piete din Europa de Vest si la mijlocul anului in Europa de Est si am castigat cota de piata”, spune Martin Schittengruber (foto).

Produsul este disponibil in trei categorii – Syoss Shine Boost (pentru par fragil si lipsit de stralucire), Syoss Repair Therapy (pentru par uscat si deteriorat) si Syoss Color Protect (pentru par vopsit, decolorat sau cu suvite). Gama ofera sampon, balsam si masca-tratament, pretul la raft fiind de 16,99 lei.

In opinia lui Schittengruber, piata produselor de ingrijire a parului va continua sa creasca anul acesta cu doua cifre. “Este o piata cu potential de crestere, consumul este inca redus , fapt care va asigura si pe viitor dezvoltarea acestei industrii. Vedem si in celelalte piete din regiune ca in ciuda contextului economic dificil cosmeticele, in special cele din retail, reprezinta un segment mai putin afectat”, spune oficialul Henkel Romania.

In acest an piata produselor de ingrijire a parului ar putea raportat vanzari de aproximativ 64 mil. lei, ponderea cea mai mare continuand sa fie detinuta de sampoane.

Lansarea Syoss va fi comunicata printr-o campanie TV si print, realizate la nivel international de agentia TBWA. Acesta este cel de-al saptelea produs lansat de divizia de cosmetice a Henkel Romania de la inceputul acestui an.

Divizia de cosmetice a Henkel este prezenta pe piata locala prin urmatoarele marci: Palette, Taft, Schauma, Gliss, Bac, Fa, Fa for men, Vademecum, Scorpio si Hattric. In Romania, peste 1/3 din vanzarile nete ale diviziei se datoreaza produselor noi, care exista pe piata de circa 2 ani.

Henkel Romania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de circa 160 milioane euro (590 milioane lei), in crestere cu peste 25% fata de 2007, si un profit operational de peste 31 milioane euro (115 milioane lei), in crestere cu peste 24%.

Infiintata in anul 1994, Henkel Romania are in prezent circa 600 de angajati, iar portofoliul sau cuprinde peste 30 de marci, de la produse cosmetice, detergenti, adezivi comerciali si profesionali pana la tehnologii.

La nivel de grup, Henkel a generat in 2008 vanzari de 14,13 mld. euro si un profit ajustat de 1,46 mil. euro. Compania are peste 52.000 de angajati si este prezenta in 125 de tari.