Grupul Delhaize, care opereaza in Romania lantul Mega Image, a inregistrat in cel de-al treilea trimestru al anului o crestere cu 12,7% a veniturilor din Romania si Indonezia, la 60 milioane euro.
Astfel, potrivit Delhaize, aceasta crestere se datoreaza extinderii retelelor de magazine din cele doua tari, in principal datorita preluarilor din
Romania a lantului de supermarketuri La Fourmi in anul 2008 si cel al Prodas, in 2009, dar si a inflatiei ridicate la preturile de consum, potrivit raportului trimestrial al grupului belgian citat de NewsIn.

"In 7 iulie 2009, grupul Delhaize a finalizat achizitia celor patru supermarketuri Prodas din Bucuresti, care vor intari pozitia pe piata romaneasca de capital. Compania a cheltuit sase milioane de euro pentru achizitia acestor magazine", se arata in raportul grupului belgian.

In ceea ce priveste veniturile consolidate in primele noua luni ale anului, grupul a inregistrat o crestere de 10,7%, pana la 15,1 miliarde euro.

De asemenea, sumele alocate de grup pentru achizitii s-au ridicat la 97 de milioane de euro, incluzand achizitia actiunilor Alfa-Beta in urma ofertei lansate in luna mai a acestui an, precum si cinci milioane de euro pentru inchiderea activitatilor de pe piata din Germania.

Reteaua de supermarketuri numara, in Bucuresti, 41 de unitati, dupa ce trei dintre magazinele Prodas au fost preluate si redeschise sub sigla
Mega Image. Delhaize a preluat in 2004 controlul integral al lantului de magazine Mega Image.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri