Situat in localitatea Blejoi, aproape de Ploiesti, magazinul are o suprafata de vanzare de 7.700 de metri patrati si este deservit de o parcare cu peste 550 de locuri, in cadrul caruia lucreaza 280 de angajati.

"Am investit aproape 24 de milioane de euro pentru acest nou magazin, investitia totala de pana acum in reteaua Real, care numara in prezent 24 hipermarketuri, cifrandu-se la aproximativ jumatate de miliard de euro", a declarat, intr-un comunicat de presa Michel Lamoot (foto), directorul general al Real Hypermarket Romania.

Noul magazin va comercializa in jur de 40.000 de produse, atat alimentare, cat si nealimentare, 90% dintre acestea provenind de la producatori si furnizori locali. Fluidizarea traficului de cumparatori este asigurata zilnic prin amplasarea unui numar de 48 de case de marcat, au precizat oficialii companiei.

Saptamana trecuta, retailerul german a deschis un al treilea hipermarket la Timisoara, in urma unei investitii de 24 de milioane de euro. Unitatea are o gama si de 24 de vinuri, dintre care 16 rosii si 8 albe si roze, care pot fi degustate inainte de a fi cumparate.

"Cele peste 320 de vinuri romanesti din toate regiunile viticole ale tarii (Banat, Transilvania, Moldova, Muntenia, Oltenia, Terasele Dunarii, Crisana si Maramures) reprezinta cea mai completa oferta de vinuri romanesti din comertul modern din Romania, obiectivul Real fiind relansarea si sustinerea podgoriilor si centrelor viticole romanesti in comertul de la noi", se precizeaza in comunicatul de presa emis atunci de companie.

La inceputul acestui an, in hipermarketurile Real a fost introdusa o noua marca proprie, Real Quality, pozitionata pe segmentul premium al preturilor. Pana in 2011, conducerea Real si-a propus ca vanzarile generate de produsele sub marca proprie sa insemne 20% din total incasari. Pe langa brandul Quality, Real a mai lansat si brandul TIP, adresat clientilor cu bugete reduse, dar si un brand premium, Selection, precum si produsele organice sub marca real,- Bio.

Anul trecut, Real Hypermarket Romania, divizia de hipermarketuri a grupului Metro, a inregistrat o cifra de afaceri de 638 de milioane de euro, in crestere cu 92% fata de anul precedent, pe fondul extinderii retelei cu sase noi magazine. Anul acesta, retailerul german a mai deschis alte trei magazine, reteua numarand in prezent 23 de magazine in Bucuresti si in alte orase importante ale tarii - cate trei in Timisoara si Bucuresti, cate doua in Constanta si Oradea si cate unul in Arad, Bacau, Baia Mare, Brasov, Cluj, Craiova, Deva, Galati, Pitesti, Satu Mare, Sibiu, Suceava si Tg. Mures.

Citeste un studiu despre marcile private din magazinele romanesti.

Real deschide un nou hipermarket la Timisoara printr-o investitie de 24,2 mil. euro

Real deschide un nou hipermarket la Timisoara printr-o investitie...