Deschiderea acestui magazin se inscrie intre obiectivele strategiei de dezvoltare a retelei la un numar de 30 de magazine pana in 2015.

Magazinul, la care lucreaza peste 200 de persoane, comercializeaza peste 45.000 de produse, si anume materiale de baza in constructii, gresie si faianta, instalatii termice, instalatii sanitare, instalatii electrice, mobila, decoratiuni interioare, accesorii auto, electrocasnice si electronice, utilaje, scule si accesorii, precum si produse pentru gradina.

Presedintele Dedeman, Dragos Paval, a declarat ca la sfarsitul acestui an vor exista 20 de magazine in cadrul retelei. Potrivit companiei, prin finalizarea celor patru proiecte propuse - Brasov, Craiova, Arad si Timisoara, Dedeman estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu 15%.

Dedeman, unul dintre principalii jucatori de pe piata materialelor de constructii si pentru amenajari interioare de tip DIY (Do It Yourself), este prezent pe piata de profil din 1992. Principalii competitori ai Dedeman pe piata autohtona de retail DIY sunt Baumax, Praktiker, Hornbach, Obi, Arabesque si Ambient.