O parte din investitia de anul trecut a fost pentru lansarea din toamna a televiziunii de inalta definitie, care pana acum a atras 7.000 de abonati.

Totodata, operatorul a anuntat ca serviciul DVR (digital video recorder-permite abonatilor sa inregistreze programele pe care doresc sa le vizioneze) a atras 25.000 de abonati la lansarea din toamna 2008

“Pentru anul 2010 am bugetat in Romania o investitie de 124 milioane de lei (n.red 30 de milioane de euro) orientata in special catre extinderea si dezvoltarea retelei. Astfel, vom continua sa lansam serviciul de televiziune digitala in noi localitati - in prima faza in Valea Prahovei si Falticeni - si ne pregatim si de lansarea internetului de mare viteza (Euro DOCSIS 3.0)”, a declarat Severina Pascu (foto), directorul financiar al UPC Romania.

Din strategia de investitii pentru acest face parte si modernizarea celor aproximativ 120 de casierii UPC care vor fi trasformate in magazine de tip concept store, astfel incat clientii sa poata testa serviciile oferite de operator.

Dupa ce compania a lansat cu 200.000 de euro primul astfel de magazin in zona pietei Obor in lunile urmatoare compania va mai deschide patru noi magazine de acest fel.

UPC Romania a continuat sa inregistreze scaderi in privinta numarului de clienti pe segmentul de cablu analogic, crescand insa pe toate celelalte servicii pe care le ofera, potrivit raportului financiar al Liberty Global, grupul american care detine compania.

Astfel, la sfarsitul anului trecut, UPC avea 837.600 de utilizatori de cablu analogic in scadere cu 35.200 fata de septembrie 2009, 231.000 de clienti pentru cablu digital (202.900 in toamna) si 181.000 de utilizatori la serviciile de televiziune digitala prin satelit (161.600 in septembrie 2009).

Pe de alta parte, avansul a continuat pe zona de internet, unde operatorul avea 267.400 de clienti la finalul lui 2009 (comparativ cu 256.400 la 30 septembrie), dar si pe segmentul de telefonie fixa, UPC inregistrand in decembrie 150.700 de abonati in crestere cu circa 6.200 de utilizatori fata de toamna 2009.

UPC continua sa scada pe cablu analogic, dar sa creasca pe celelalte segmente de servicii

UPC continua sa scada pe cablu analogic, dar sa creasca pe...