"Am fost la directorul general de la CFR Calatori si i-am pus pe masa documente din care reiese clar ca prin aplicarea masurii de somaj tehnic in anumite functii, in special la siguranta circulatiei, va face ca fondul de salarii sa fie mai mare cu 150%, prin orele suplimentare efectuate de cei care raman la munca", a spus Molea.

Pe de alta parte, directorul general al CFR Calatori, Liviu Pescarasu, sustine ca somajul tehnic este o masura necesara, deoarece activitatea companiei a scazut cu 20% fata de anul trecut si 40% fata de 2008.

"Activitatea a scazut si la incasari si la circulatie. Trenurile care odata circulau cu 15 vagoane, acum au cinci-opt vagoane. Totodata, sezonul estival se incheie si exista o reducere a activitatii", a spus Pescarasu.

Citeste si:

El a adaugat ca in prezent se afla in somaj tehnic 3.000 de persoane dintr-un total de 15.000 de angajati.

Pescarasu a adaugat ca numarul celor aflati in somaj tehnic va fi dimensionat in functie de graficul de circulatie al fiecarei gari, astfel incat sa nu fie pusa in pericol siguranta circulatiei.