„Extinderea de la Ploiesti este al treilea proiect de dezvoltare a retelei noastre pe care l-am finalizat de la inceputul anului, dupa largirea unitatii de la Deva si deschiderea magazinului de la Botosani. Suprafata pe care o avem in plus ne permite sa folosim cateva concepte noi, moderne, pe care le-am gandit pentru expunerea solutiilor de amenajare. Faptul ca magazinul dispune de un spatiu mai generos ofera totodata un avantaj pentru cresterea diversitatii ofertei noastre de produse”, spune Monica Hodor, director general interimar la Praktiker Romania.

Magazinul din Ploiesti a devenit operational in 2003, la scurt timp dupa intrarea grupului german Praktiker pe piata autohtona. Spatiul suplimentar al unitatii este distribuit pe raioanele lemn, constructii, sanitare, electrice si gradina, acesta permitand expunerea mai multor solutii de amenajare si adaugarea unor forme noi de prezentare a produselor din oferta.

In cei opt ani de prezenta romaneasca, retailerul a extins pana acum suprafata de vanzare pentru sapte magazine din reteaua existenta: cele trei unitati din Bucuresti, magazinele din Craiova, Cluj-Napoca, Timisoara si Deva.

Citeste si:

Reteaua Praktiker are in prezent 27 de unitati si acopera cea mai mare parte a oraselor din tara cu peste 100.000 de locuitori. Suprafata de vanzare totala pe care compania o detine este de peste 180.000 mp, valoarea investitiilor realizate in reteaua actuala ridicandu-se la aproximativ 270 de milioane de euro.

Vanzarile Praktiker in Romania au scazut in primele noua luni ale anului cu 17,8%, la 153,6 milioane euro, din cauza masurilor de austeritate si cresterii TVA, care au redus puternic veniturile discretionare ale populatiei si, implicit, cererea pentru produse de bricolaj.

Praktiker, declin de 25% al vanzarilor in T3

Praktiker, declin de 25% al vanzarilor in T3